کاشت ابرو طبیعی آری یا خیر ؟

>> کاشت ابرو طبیعی آری یا خیر ؟

شاید شما هم این جمله را شنیده باشید که می گویند اگر ابرو نداشته باشید، صورت هم ندارید؛ اگر چه این جمله تا حدی اغراق آمیز است ولی بیانگر اهمیت ابروها در صورت است. اینکه یک نفر را بدون مو ببینید چیز کاملا طبیعی است ولی اینکه یک نفر بدون ابرو باشد، قطعا توجه افراد زیادی را به خودش جلب می کند.   کاشت ابرو طبیعی آری یا خیر  افراد به دلایل مختلفی ابروهایشان را از دست می دهند و یا با کارهای نادرست باعث کم پشت شدن ابروها می شوند؛ البته بعضی ها در ریزش ابروهایشان هیچ نقشی ندارند ولی بقیه خودشان باعث ریزش ابروهایشان می شوند.

>> بهترین روش درمان ریزش و یا کم پشت شدن ابرو

برای تعیین بهترین روش، اول باید علت ریزش ابرو را مشخص کنیم:

  1. اگر ریزش ابروها بخاطر استرس باشد، می توانید با کاهش میزان استرس خود از ریزش ابروهایتان جلوگیری کنید.
  2. اگر ریزش ابروها بخاطر نوع رژیم غذایی تان است، باید نوع مواد غذایی که مصرف کنید را تغییر بدهید.
  3. اگر ریزش ابروهایتان بخاطر بیماری تیروئید است، ابتدا باید این بیماری را درمان کنید و بعد از درمان و در صورت تمایل برای کاشت ابرو اقدام کنید.
  4. اگر بر اثر سانحه یا تصادف و بیماری سرطان ابروهایتان را از دست داده اید، می توانید با کاشت، ابروهای از دست رفته تان را جبران کنید.

 

کاشت ابرو طبیعی آری یا خیر

 

>> کاشت ابرو خوب است یا بد؟

کاشت ابرو به فرآیندی گفته می شود که ابروها به طور دائمی جایگزین می شوند و حتی شکلشان هم تغییر می کند. هدف از کاشت ابرو، بهبود ظاهر ابروها یا برطرف کردن هر گونه ایراد و نقص است. البته بیمار نباید منتظر نتایج کاملا ایده آلی از کاشت ابروهای خود باشد زیرا کاشت ابرو در همه بیماران موفقیت آمیز انجام نمی شود؛ بخاطر همین است که بیمار باید توقعات خود را از کاشت ابرو ارزیابی کند. در کاشت ابرو هم مانند کاشت مو، موهای پشت سر به عنوان نقاط اهدا کننده فولیکول انتخاب می شوند؛ در بیمارانی که بانک موی خوبی ندارند از موهای بدن هم می توان برای کاشت ابرو استفاده کرد. موهای سر نسبت به موهای ابرو به شیوه ای کاملا متفاوت رشد می کنند. هر کدام از واحدهای فولیکولی در سر شامل 1 الی 4 تار مو می شود ولی موهای ابرو به صورت کاملا مجزا رشد می کنند و بنابراین لازم است که هر کدام از واحدهای فولیکولی استخراح شده از نقاط اهدا کننده در زیر میکروسکوپ به گرافت های مجزا تقسیم بشوند. هر کدام از میکرو- گرافت ها در نقاط مشخصی از ابرو قرار داده می شوند و از آنجایی که ابروها بعد از رشد زاویه ی تیزتری در مقایسه با سطح پوست دارند، این فرآیند به مهارت و تجربه زیادی احتیاج دارد. متخصص باید بر اساس انحنای طبیعی ابروها، گرافت ها را در پوست جای گذاری کند. ابروها به صورت مورب رشد می کند و توجه به تمامی این نکات در حین کاشت ابرو الزامی است. اینکه کاشت ابرو خوب است یا بد، باید پاسخ به این سوال را با بررسی وضعیت بیماران بدهیم؛ هر بیماری شرایط کاملا متفاوتی با دیگران دارد و از همه مهم تر تجربه و مهارت متخصص ها هم با یکدیگر متفاوت است. برای اینکه کاشت ابرو به خوبی پیش برود، باید اول از همه به دنبال متخصص باتجربه ای باشید.

>> اهمیت مشاوره پیش از کاشت ابرو

تصمیم برای کاشت ابرو مثل سایر فرآیندها، کاملا شخصی است و شما می توانید در هر زمان که احساس کردید به کاشت ابرو نیاز دارید، به نزد متخصص مراجعه کنید و در مورد کاشت ابرو صحبت کنید. مشاوره پیش از کاشت ابرو مرحله بسیار مهمی است که برای بیمار تمام مسائل مربوط به کاشت ابرو توضیح داده می شود.

>> کاشت ابرو به چه افرادی توصیه می شود ؟

ریزش ابروها علت های بسیار مختلفی دارد و ممکن است کسانی که برای کاشت ابرو به نزد متخصص مراجعه می کنند، مشکلات زیر را داشته باشند:

  1. وسواس کندن موهای ابرو
  2. بیماری های مربوط به سیستم بدن
  3. اصلاح نادرست ابروها
  4. شیمی درمانی یا رادیوتراپی
  5. از بین رفتن ابروها در اثر سوختگی و اسکارهای شدید
  6. از دست دادن ابروها بخاطر تاتو و سایر متد روز

>> دغدغه های بیماران در حین کاشت ابرو و بعد از آن

  1. علی رغم اینکه ابرو بخش کوچکی است ولی زمان زیادی برای کاشت ابرو صرف می شود زیرا کاشت هر گرافت در ابرو به دقت و توجه زیادی نیاز دارد.
  2. موهایی که برای کاشت ابرو انتخاب می شوند با موهای سر کاملا متفاوت هستند؛ ظاهر، ساختار و حتی سرعت رشد آنها با یکدیگر فرق می کند. در طول زمان موهای جدید با مکان جدیدشان سازگارتر می شوند ولی باز هم به طور کامل با موهای ابرو متفاوت هستند.
  3. بیمار مجبور است به طور مرتب ابروهای جدیدش را اصلاح کند چون خیلی سریع رشد می کنند؛ مخصوصا در ماه های اول. چرخه رشد موهای روی سر طولانی تر است ولی چرخه رشد موهای ابرو تنها 4 ماه است.
  4. در بخش های اهدا کننده فولیکول برای ابروها، تعدادی اسکار بوجود می آید و اگر شما ترجیح بدهید که موهایتان را کوتاه کنید، این اسکارها در روی سرتان مشخص هستند.
  5. بخاطر ظرافت و پیچیدگی هایی که کاشت ابرو دارد و همینطور وقت زیادی که صرف آن می شود، ممکن است حتی هزینه آن از کاشت مو هم بیشتر بشود.
  6. حدودا 2 هفته بعد از کاشت ابرو، موهای کاشته شده می ریزند و احساس می کنید که به دوره قبل از کاشت ابرو برگشته اید ولی این پدیده کاملا طبیعی است. موهای جدیدی بجای موهای ریخته شده رشد می کنند و حتی محکم تر و سالم تر از آن موها هستند.

>> اگر کاشت ابرو ناموفق پیش برود چکار باید کرد ؟

اگر بیماری سابقه کاشت ابروی ناموفق داشته باشد، می تواند:

  1. پیش متخصص با تجربه ای برود و مشکل خود را با او درمیان بگدارد و دوباره اقدام به کاشت ابرو کند
  2. در مواردی که بیمار چندین بار اقدام به کاشت ابرو کند ولی نتیجه خوبی نگیرد و همچنین اسکارهای زیادی در پشت سرش بوجود بیاید و یا فولیکول کافی برای اهدا نداشته باشد، می توان از میکروبلیدینگ استفاده کند.
شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد کاشت ابرو م نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

کلینیک پوست و مو رز  


کلینیک پوست و مو رز ابرو ,کاشت ,موهای ,ابروها ,ریزش ,کاملا ,کاشت ابرو ,برای کاشت ,موهای ابرو ,اهدا کننده ,ابروها بخاطر ,اهدا کننده فولیکول ,ریزش ابروها بخاطر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

باشگاه پرواز کارنامه | ساخت کارنامه | کارنامه جعلی آموزش استخراج دوج کوین انجمن راشنبلاگ هشتگ: آموزش نمونه صحفه ی فیشینگ vahid man united دانلودستان Clayxf80 zuhause